bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Малий формат - великі можливості.   

Особливості розробки та застосування кишенькових календарів випливають з утилітарності даного рекламоносія. Ця утилітарність робить його більш привабливим, не зважаючи на його компактні розміри (а іноді й завдяки ним), за листівки, буклети та іншу друковану рекламну продукцію.



В першу чергу календар сприймається споживачем реклами саме як календар, тому календарна сітка має бути зручною та «читабельною», її розміри не можна приносити в жертву заради розміщення іншої, потрібної ракламодавцеві інформації.

Виготовляти кишенькові календарі з сіткою на наступний рік варто тоді, коли в них є «попит»: починаючи приблизно з вересня попереднього року і закінчуючи березнем того року, на який подана сітка.

Календар, як рекламоносій, привабливий саме тим, що людина, яка його отримала, буде користуватися ним приблизно протягом року. Носити в гаманці або блокноті, тримати на робочому столі, тощо. Стандартний невеликий розмір календаря (70х100 мм.) сприяє цьому

Варто зауважити, що не ви одні пропонуєте безкоштовний календарик клієнтові, по суті – боретесь за те щоб саме ваш календар використовувався споживачем «за прямим призначенням»: у зазначений вище період дуже багато компаній та організацій друкують й роздають календарі величезними накладами. Тому зміст і оформлення цього вашого рекламного продукту має бути якомога більш корисним, привабливим та цікавим для якомога ширшого кола клієнтів – представників цільової аудиторії вашої реклами.

Не варто перевантажувати календар текстом. Особисто я радив би під текст використовувати не більше 30 відсотків площі «лицьової» сторони календаря і не більше 10 відсотків – на звороті, там де розміщена сітка. Тому над розробкою текстового повідомлення варто попрацювати: щоб воно було лаконічним, але доносило усю необхідну інформацію і реклама була ефективною. На обороті (там де сітка), як правило, вказують лише координати організації. Власне, саме там їх і треба розміщувати, заощаджуючи місце на лицьовій стороні.

Графічне оформлення лицьової сторони є вкрай важливим. Щоб людина не викинула календарик, а навпаки – постійно ним користувалася, окрім потрібної їй текстової інформації там має бути розміщений красивий (оригінальний, креативний, дотепний і т.п.) малюнок або фотографія. Звичайно, вона повинна мати відношення до текстового повідомлення, але не просто ілюструвати його, а ще й виконувати зазначену вище функцію підвищення привабливості даного конкретного календаря для споживача реклами. Можна також помістити дотепний афоризм, слоган і т.п., який би людина хотіла мати при собі і, так само як і з зображенням, мав відношення або ілюстрував «мессидж».

Особливості друкарського виготовлення кишенькових календарів такі, що ефективність їхнього застосування виникає тільки при великих накладах – від 500, а бажано – 1000 екземплярів. Тоді вартість одного календарика, а значить – «контакту» вашої реклами з представником цільової аудиторії буде адекватною (при 1000 штук – приблизно 20 копійок). Звичайно, можна виготовити листівки, візитки та багато інших «роздаткових матеріалів», вартість одиниці яких буде нижчою, ніж календарика, але тут знову повернемось до початку: кишеньковий календар має додаткове (а для багатьох споживачів реклами – й основне) утилітарне значення і розміщена на ньому реклама працює приблизно протягом року. Тоді як інші види дрібної поліграфії не мають такого додаткового призначення і працюють набагато менший проміжок часу (інколи викидаються або губляться після першого прочитання). Календарики виготовляються, як правило, у друкарнях методом офсетного друку. Особливістю цієї технології є великі тиражі (мінімум – 500, а краще – 1000 аркушів формату А3). На А3-й формат «лягає» 18 календариків, тобто мінімально друкарня може надрукувати 18 комплектів по 500 штук календариків («комплекти» можуть бути однакові, можуть різні). Звичайно, мало є замовників, які одночасно замовляють таку велику кількість календарів, тому використовуються так звані «наборні наклади», коли друкарня збирає замовлення від різних клієнтів на 18 комплектів продукції, а потім одночасно усі друкує. Єдиним недоліком цього методу є те, що інколи замовнику доводиться довго чекати (особливо – в «не сезон») поки назбирається потрібна кількість замовлень. Однак, друкарні які спеціалізуються на даному виді продукції не змусять чекати більше ніж 7-10 днів.

Розглянемо тепер для донесення якої інформації, власне, доцільно використовувати такий рекламоносій як кишенькові календарі. Доцільність та недоцільність випливають з наведених вище характеристик.

Не доцільно використовувати календарики для реклами одноразових короткотривалих акцій та інших локальних заходів. Для цього використовуються інші, більш «швидкі» та дешеві рекламоносії.

Доцільним є пропагування ідей організації або якоїсь кампанії (соціальна реклама «в чистому вигляді»). Але варто зважати на особливості: наприклад, «шокова» реклама навряд чи піде, бо більшість людей не захоче носити з собою «негатив».

Також можна використовувати календарик як «корпоративну візитку». Роздають такі, як правило, людям, які вже відвідали організацію і хочуть мати з собою координати. Недолік хіба що в тому, що коли закінчиться рік, актуальний для використання календаря, його можуть викинути. Разом з вашими контактами.

Мабуть, найбільш доцільним є використання календариків для реклами постійно діючих проектів та/або соціальних послуг, які надає НУО, оф-лайнового просування сайту чи блогу організації, тощо. Людина може зберігати календар з такою інформацією «про всяк випадок», і коли такий випадок настане (або трапиться у знайомих та родичів) легко знайде календарик, а на ньому – ваші координати.

Для більшої ефективності кишенькові календарі повинні розроблятися «з прицілом» на певну, чітко визначену цільову аудиторію. Так, це є важливим і для інших рекламоносіїв, але для даного, враховуючи все вище зазначене, - особливо.

Розробляйте, замовляйте та використовуйте кишенькові календарики – хай про ваші добрі справи знають люди!

Коментарі

Тимчук Тарас    4964 дні тому   #  

Дякую за цікаву і головне корисну інформацію! а як щодо он-лайнових календарів? Що думаєте про цей варіант https://gurt.org.ua/calendar/

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   4964 дні тому   #  

давно вже користуюсь он-лайн календарями.
однак стаття не про переваги паперових календарів, а про можливості та особливості їхнього використання в рекламних цілях неурядовими організаціями

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.