+ Пiдписатися
Ось чому, коли члени громадських організацій звинувачують владні структури, наприклад, в непрозорості, дуже хочеться запитати: а ви чого ж?
Покажіть приклад, як це треба робити.
Розкажіть нам усім, як ви старанно писали заявку на конкурс проектів, як ви отримали певну суму, як ви щодня працюєте над проектом, які труднощі, які радощі, що втішає, що не виходить…може, чим допомогти? може, вам волонтери потрібні?..
якось так поспілкуйтесь з громадою, а не тільки прес-релізами та хвилинним репортажем з тв-ящика.
Чому виробники ортопедичних матрасів Вегас ведуть свій блог, де заохочують покупців до спілкування та висловлювання побажань, а представники НУО нехтують таким інструментом просування своєї організації? Чому ці з Вегасу пишуть :“Мы открыты для общения и готовы в удобной для Вас форме предоставить консультацию о нашей продукции, ответить на интересующие Вас вопросы” - а НУО взагалі нічого не пишуть (майже; мова не про ГУРТ, бо тут активне спілкуванні “самі з собою”)
Мене цікавлять саме блоги НУО, а не особисті блоги активістів. Чому їх нема та конкурсі українських блогів?
Коментарі
Наталю, супер! оце врізала, так врізала :-)))))))))
Сиджу тепер і червонію :-))) Щось треба робити :-о
Наталя, дякую. Можливо, це те про що я розкажу на ГУРТкемпі. Чому нема і як пропіарити :)
та я все думаю, що вони десь є,ці блоги, тіки ховаються - може така в них стратегія і тактика...
очевидно організаціям часто нема що продемонструвати. краще написати відточений прес реліз :)). насправді, у мережах є багато нуошників. загалом вони присутні там як особистості, а не як організації. у організації є свої корпоративні інтереси та етика. у людини таких обмежень менше, тому вести блог людині значно легше, ніж людині-організації. у мене самого з десяток блогів :)))))
про особисті не будемо; але я справді не розумію, чому часто створюють незрозумілий сайт(витрачають гроші на дизайн) і кидають його, і не користуються блог-платформами, які взагалі незатратні і цілком задовольнять потреби більшості маленьких організацій і в піарі, і в рекламі, і в зворотньому зв"язку. Хоча б як власне медіа використовувати - що заважає?