bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Важливість стратегічного планування для громадських організацій   

В японському менеджменті існує таке поняття як Kaizen – що означає постійно зростаюче удосконалення, стратегія Kaizen є ключовим фактором японської конкурентоспроможності.

Сьогодні в Україні багато громадських організацій, які мають успішні або не успішні історії, вони утворюються, працюють, або не працюють, а потім деякі з них поступово зникають. Залишається лише невелика частка дієздатних організацій, чому так відбувається?

Пояснень цьому багато, але все частіше лунає думка від ново створених громадських організацій, про те, що вони не мають бачення подальшого розвитку, «не знають, що їм робити далі».

Експертам, досвідченим організаціям це інколи не зовсім зрозуміло, бо вони вважають стратегічне планування – як необхідну складову успішного розвитку.

Але самі організації не завжди розуміють навіщо потрібно стратегічне планування (на превеликий подив експертів) та не усвідомлюють його можливостей.

Про це йшлося на круглому столі «Що необхідно для успішного організаційного розвитку ІГС у Вінниці?», який відбувся у Вінниці в вересні 2010р. і в якому прийняли участь близько 40 представників інститутів громадянського суспільства, учасники дискусії зосередили увагу не стільки на пошуку шляхів власного самовдосконалення, скільки на пошуку допомоги ззовні і тільки ззовні.

Ці тенденції підтвердились і під час роботи секції на ІІІ Ярмарку інституційного розвитку НГО, де виявилось, що наша область не є виняток і така тенденція притаманна й іншим регіонам країни.

Постає питання: якби громадські організації усвідомлювали важливість використання стратегічного планування, його переваги і можливості, дбали б про постійно зростаюче удосконалення, яка кількість з зареєстрованих НГО залишалась би «на плаву» та активно діяла, впливаючи на загальний суспільний розвиток?

Приклад опитування бізнес кампаній США, щодо їх володіння стратегічним плануванням, виявив: лише 23% з них (дані S.E. Jalbert Consulting) використовують стратегічне планування систематично, але це є найуспішніші бізнес кампанії.

Коментарі

Богдан Маслич   4864 дні тому   #  

цікавий матеріал. щоправда трохи ріже вухо термін "залишатись "на плаву" в контексті "постійно зростаючого удосконалення" :) цікаво було б дізнатись про вплив "кайзен" на рівень харакірь серед японського топ-менеджменту.

  •   Пiдписатися на новi
Юлія Гончар   4863 дні тому   #  

Дякую за цікавий матеріал! Переконливо: прочитавши, у голосуванні за показники ефективності діяльності ГО, обрала свій варіант- "стратегічний план")

  •   Пiдписатися на новi
Олександр Никитюк   4859 днів тому   #  

"Залишається лише невелика частка дієздатних організацій, чому так відбувається?"
Нормальний еволюційний процес, виживають більш сильні й більш розумні.

  •   Пiдписатися на новi
Анатолій Савчук   4752 дні тому   #  

На мою думку зникають насамперед через амбітність активу ГО.
Т.т. не склалася команда - лідер, склалася команда лідерів.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.