bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Чи зацікавлені ІГС у підвищенні своєї організаційної культури?   

Сьогодні, 26 жовтня, в офісі ПАКТу відбудеться круглий стіл за участю експертів з інституційного розвитку.

Мета круглого столу: обговорити стан культури організаційного розвитку ІГС України та можливості для його покращення в майбутньому. Захід відбувається у рамках проекту в рамках проекту “Розвиток спроможності ІГС реформувати Україну”, Круглий стіл має розпочатись в 11.00.


Під час круглого столу планується:
1) обговорення висновків експертів стосовно організаційного розвитку регіональних ІГС на основі проведених круглих столів;
2) напрацювання рекомендацій щодо зміни поведінки представників регіональних ІГС до культури інституційного розвитку на основі висновків експертів;
3) презентація оновленої концепції ІІІ Ярмарку інституційного розвитку; визначення ролі експертів під час Ярмарку;
4) презентація результатів дослідження за методикою ONA;
5) презентація тестової сторінки он-лайн Ярмарку.

Для обговорення виносяться такі питання:
1. Чи зацікавлені ІГС у підвищенні своєї організаційної спроможності: регіональний зріз.
2. Роль сервісних провайдерів та інфраструктурних організацій у розвитку 3-тього сектору в Україні.
3. Презентація дослідження ОНА.
4. Презентація Концепції ІІІ Ярмарку інституційного розвитку.
5. Презентація тестової сторінки он-лайн Ярмарку.

Запрошені екперти:
Володимир Купрій (Київ), Яків Рогалін (Донецьк), Наталія Бурдун (Львів), Сухобойченко Сергій (Крим), Голованова Маріанна (Харків), Людмила Ямщикова (Одеса), Руслан Краплич (Київ), Світлана Ходакова (Вінниця), представники проекту UNITER та ГУРТа.

Круглий стіл триватиме з 11:00 до 16:00.

УВАГА! У читачів порталу ГУРТ є можливість залишити свій коментар, поставити запитання експертам, а після заходу ознайомитись з підсумками обговорення та відеокоментарями експертів. Будьте на звязку, стежте за ключовими подіями на ГУРТі
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

Лілія Дмитренко   4015 днів тому   #  

За якими конкретно показниками слід правильно визначати вид організаційної культури НГО? Якими сьогодні мають бути її критерії оцінки? Як розумно розпорядитись інформацією про історію НГО, як краще зафіксувати цю історію в артефактах? Можливо будуть висловлені свіжі ідеї з досвіду.

  •   Пiдписатися на новi
Тимчук Тарас    4015 днів тому   #  

питання озвучив. Експерти обіцяли дати розгорнуту відповідь у цьому блогозаписі.

  •   Пiдписатися на новi
Лілія Дмитренко   4015 днів тому   #  

Дякую, чекаємо :-) І взагалі чекаємо всю інформацію про результати Круглого столу.

  •   Пiдписатися на новi
Тимчук Тарас    4015 днів тому   #  

поки готується фоловап, рекомедую переглянути цей ролик. 13 мільйонів переглядів...

https://www.youtube.com/watch?v=Gc4HGQHgeFE&feature=player_embedded

  •   Пiдписатися на новi
Лілія Дмитренко   4015 днів тому   #  

Без коментарів...Тарасе, велике спасибі за це відео.

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   4013 днів тому   #  

Прокоментую тут деякі пункти (висновки) зі статті про подію на головній сторінці:
"Однією з популярних послуг на ринку стає написання проектів на замовлення. Особливо це стосуються прикордонних територій. Ціна питання - 10000 гривень, 10% від вартості проекту."
На мою думку, цю послугу за вказаний відсоток може надавати лише співробітник донорської організації, в купі з гарантіями того, що проект виграє і пройде (в плані звітності перед донором) нормально. В іншому випадку практично не можливо закласти та "вивести" з бюджету таку суму. Тобто, мова тут йде вже не про "послугу", а про особливий вид корупції в "третьому секторі".

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   4013 днів тому   #  

"Більшість регіональних громадських організацій фокусуються на темі співпраці з органами місцевої влади, а не зі своїми цільовими аудиторіями. Це зумовлено тим, що кошти місцевого бюджету можуть бути лише єдиним джерелом фінансової підтримки цих організацій через механізм соціального замовлення".

Проблема в механізмі "соціального замовлення". Щоб визначити пріоритетні проблеми, влада звертається до громадських організацій, які ніби є представниками окремих верств населення, а ті вказують переважно такі проблеми, які вони вміють і хочуть вирішувати. "Соціальне замовлення" має ґрунтуватися виключно на адекватних незалежних соціологічних дослідженнях. Тоді послуги ГО будуть зорієнтовані на проблеми громади, а не на власні вміння та бажання надавати певні послуги.

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   4013 днів тому   #  

"Провайдерам, щоб бути затребуваним на ринку тренігових послуг, потрібно постійно вдосконалювити свій продукт, а також намагатись створювати вузькопрофільні послуги (які відповідають духу часу). Для сервісних провайдерів критично важливо бути інноваційним".

Тут майже теж саме: провайдери надають ті послуги, надавати які їм найбільше подобається і вдається, а не ті, в яких є потреба.

  •   Пiдписатися на новi
Тимчук Тарас    4013 днів тому   #  

хотів уточнити, 10000 грн. - ціна питання без жодних гарантій у Чернівецькій області, де фінансуються величезні транскордонні проекти. А взагалі, цікава тема :). Отже ринок є, і досить цікавий.

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   4013 днів тому   #  

Ця людина має тоді бути фінансовим "генієм", якщо знайде спосіб "сховати" в бюджеті 10 відсотків, які будуть потім непомітно звідти "виведені" таким чином, щоб це не викликало запитань та сумнівів у грантодавця на етапі відбору проекту та звітності. Тому мені й здалось, що такий "фахівець" повинен мати відношення до донорської організації.
Стосовно "ринку" - він давно вже є, але без донорських гарантій ціни там зовсім інші:)

  •   Пiдписатися на новi
Марина Kоняк   4008 днів тому   #  

До п. Лілії. На мою думку, одними з критеріїв оцінки культури НГО можуть бути: відкритість та прозорість діяльності НГО, дійсне а не фігуральне партнерство з іншими НГО і не обовязково з дружніми, залучення сторонніх фахівців та експертів.НАжаль, не має щорічної загальної інформації по регіонам - скільки НГО інвестували в громади,як у фінансовому сенсі так і власною працею (здебільшого за невеликі зарплати або без) шляхом здійснення проектів і програм до конкретного регіону. ПЕресічні мешканці бачать тільки загалні данні по Україні - яку суму виділено загалом від грантів. Потрібно враховувати авторитет НГО на локальному рівні,буває що НГО відома на націанальному рівні а в регіоні майже не відома.
До п.Михайла: щодо замовлення написання проектів - це ціна престижу - я теж подав проект на транскордонку і зрозуміло з надією на перемогу. Дисертації теж пишуться на замовлення...

  •   Пiдписатися на новi
Лілія Дмитренко   4007 днів тому   #  

Стосовно щорічної загальної інформації по регіонам про інвестування НГО в громади - ми б, наприклад, надавали її, але кому? Немає запиту - немає інформації. Однак за ідею, Марино, дякуємо. Спробуємо самі інформувати громаду за підсумками року (хоча ситуація сприйметься скоріше по типу "ми не чекали вас, а ви приперлись" і сприйметься ця інформація не всіма однозначно). Ще хотілося б дізнатися думки експертів стосовно того, якими вони уявляють на практиці показники авторитету НГО на локальному рівні?

  •   Пiдписатися на новi
Лілія Дмитренко   4007 днів тому   #  

І ще були би вдячні експертам за думки стосовно наших запитань, що стоять на початку коментарів до цього посту.

  •   Пiдписатися на новi
Світлана Ходакова   4007 днів тому   #  

Досвід показує, що громада зазвичай мислить практичними потребами, донори НГО мислять стратегічно і відповідно фінансують проекти, які мають на меті стратегічний розвиток. Поєднання цих двох компонентів було б оптимальним і для розвитку ІГС, спрва в тому, як же їх ефективно поєднати.

  •   Пiдписатися на новi
Марина Kоняк   4007 днів тому   #  

1.Щодо щорічного звіту по інвестиціям в громаду від НГО:це можно робити через спільні коаліції, асоціації та інши партнерські структури (може спрацювати і як PR для цих же коаліцій. Головне почати і мати бажання а інші приєднаються.
2.Як на мене - один з показників авторитету- бажання інших спіпрацювати.
3.Поєднання двох компонетів стратегія - потреби, найбільш ефективно поєднанні в проектах міжнародної фундації Хайфер.
Фокус - група отримує і інформаційні послуги(семінари, тренінги), а на селі "теорію" не дуже люблять і матеріальні цінності: корови, коні,сортові рослини і т.д. Без теретичної підготовки ... це не видається.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.