bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Інвестуймо у публічність!   

В громадський сектор я, напевне, потрапив випадково. Не пам’ятаю, коли це трапилось, але вже років 10 маю справу з громадськими організаціями. У 2007 році мені довелось робити невеличке маркетингове дослідження, під час якого я для себе з’ясував таку от цікаву річ:
Представники громадського сектору скаржаться не те, що суспільство не помічає цінних плодів їх діяльності, вважаючи чи то грантоїдами, аматорами, шпигунами, диваками…. Список можна продовжувати. З іншої сторони, не раз доводилось чути, що громадському сектору бракує нових яскравих особистостей, а «професійно» працювати може лише невелика кількість громадських організацій.

За моїми спостереженнями, у самому секторі є більш менш розвинена інфраструктура, свої зірки, доволі цікаве життя, що іноді мене підводить до думки, що це світ-у-собі. Є люди, які намагаються щось змінити, час від часу доводиться чути про якісь внутрішньо-корпоративні скандали, які цікаві лише мешканцям цього світу, але аж ніяк не general public. Все це знову ж таки відбивається на репутації громадських організацій у нашому суспільстві. Формувати позитивну репутацію громадського сектору – це частина стратегії ГУРТа. Коли мені закидають, що громадський сектор непрофесійний, аматорський, а часто наскрізь корумпований, доводиться вступати в дискусію, крити фактами. Є ситуації, коли навпаки, завдяки ГУРТу люди дізнаються про цілий світ, який завжди паралельно десь існував, але про який вони ніколи не здогадувались. Нам навпаки, цікаво просувати і піарити корисні ініціативи, та людей, які їх реалізовують.

Це була довга рефлексія. А тепер ближче до справи
Однак, для того, щоб нормально розвиватись ІГС мають ставати ЗРОЗУМІЛИМИ простій людині, а значить більш ПУБЛІЧНИМИ. І наче всі з цією тезою погоджуються, але далі декларацій справа не йде.

На минулому тижні ми запустили чергове опитування «Чий майстер-клас Ви б відвідали на Ярмарку інституційного розвитку» , яким хотіли привернути увагу читачів порталу до наших запланованих подій. ГУРТ постійно наголошує, що опитування на порталі є лиш інструментом соціального маркетингу. Яким щирим було моє здивування, коли два фігуранти опитування вимагали прибрати їх прізвища з опитувальника, посилаючись в тому числі на етичні стандарти.

Насправді, ми зазначили в опитувальнику тих експертів, тренерів, про яких НАЙЧАСТІШЕ згадують учасники регіональних презентацій, які ГУРТ організовує у рамках проекту «Інвестуймо в інституційний розвиток громадянського суспільства». Перед тим, як виставити це опитування, ми довго ламали голову, згадуючи цікаві прізвища. Зійшлись на тих, які зараз є в опитуванні. Всі зазначені особи є досить відомими і їх можна віднести до публічних осіб громадського сектору України і запитувати дозволу на згадування в опитуванні немає потреби.

Разом з тим, пропоную і заохочую читачів порталу ГУРТ, а також згаданих осіб проінтерпретувати отримані результати.

Результати голосування на порталі


Результати голосування facebook


Результати опитування «Що може пожвавити життя у громадському секторі».



Результати опитування “У що б Ви інвестували ваучер інституційного розвитку від UNITER”

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

Михайло Ізюмський   4248 днів тому   #  

Тарасе, ніяк не можу знайти цитату, яку Ви наводили в коментарях до одного з записів ще на самому початку функціонування гурто-блогів: стосовно професіоналів третього сектору, які мають компетенції і не можуть їх реалізувати в інших сферах, щось таке.
Стосовно опитувань: поставили б у тренери Рогаліна і він би виграв однозначно, думаю 50+ відсотків було б.
Стосовно "пожвавлення", впевнений що люди були нещирими коли голосували за "нових лідерів та нові організації". Однозначно тут гроші все пожвавлюють, в тому числі й появу "нових":)
Стосовно третього варіанту, результат втішає, але можна передбачити що людей які входять до "персоналу" проголосувало набагато більше ніж керівників:))) Втім, варто визначити, що формування фахової команди зараз є одним з найболючіших питань усіх НУОшних лідерів.

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   4248 днів тому   #  

*третього опитування

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.