bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер із закупівлі товарів для індивідуальної підтримки сімей
08.11.2023

*Всі положення, що передбачені запрошенням є обов’язковими для учасників конкурсу. У випадку приймання участі в конкурсі, учасник підтверджує всі вимоги, що передбачені цим запрошенням та додатками до нього.

 

РОЗДІЛ 1: ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ

  1. 1.        Істотні умови тендеру (конкурсу):
  • Предмет конкурсу (найменування послуг/товарів): лот №1 - продукти, лот №2 - канцелярія, лот №3 - гігієна, лот №4 - техніка, лот №5 - текстиль, лот №6 - меблі
  • Найменування проекту в межах якого оголошений тендер (конкурс) : «Посилення спроможності громад західної України у наданні психосоціальної підтримки та соціальних послуг вразливим дітям та підліткам, у тому числі інформування про альтернативні форми виховання».
  • Мета закупівлі: індивідуальна підтримка дітей
  • Оплата послуг/товарів: безготівкова оплата в національній валюті – гривні.
  • Закупівля здійснюватиметься в рамках співпраці (грантового проекту) з партнером UNICEF.
  • Термін надання послуг/поставки: до 15 робочих днів після здійснення оплати на підставі Рахунку відповідно до погодження з Фонду
  • Загальна вартість закупівлі: лот №1 (продукти) - 303 000 гривень, лот №2 (канцелярія) - 185 000 гривень, лот №3 (гігієна) - 253 000 гривень, лот №4 (техніка) - 1 216 500 гривень, лот №5 (текстиль) - 314 000 гривень, лот №6 (меблі) - 90 500 гривень. Загальна сума по всіх Лотах – 2 362 000 гривень (включає всі податки та збори, що передбачені чинним законодавством).
  • Місце поставки/надання послуг: вказано у Додатку до Технічного завдання.
  • Перелік, обсяг, інші вимоги до послуг/товарів: передбачені специфікацією/кошторисом (Додаток до запрошення)
  • Додаткові (особливі) вимоги закупівлі: вказані у Технічному завданні.
  • Кожен учасник має право подати заявку на участь в конкурсі, як в цілому, так і частково по кожному лоту окремо. Фонд розглядає кожну пропозицію окремо по кожному лоту та визначає найкращу пропозицію. За результатами конкурсу може бути обрано декілька переможців, але в будь-якому разі не більше одного переможця на 1 лот.

 

  1. 2.       Договірні умови:
  2. Фонд працює за стандартним договором (Додаток), який погоджений партнером Фонду та є обов’язковим до виконання у співпраці з контрагентами.
  3. Учасники ознайомлюються та погоджуються з правилами та політиками, які є обов’язковими для співпраці з партнером, в тому числі, Політика ЗСЕН (основні положення передбачені Договором).
  4. Фонд співпрацює в рамках укладення окремих документів (додатків, додаткових угод) на конкретну окрему закупівлю.
  5. Документообіг (в тому числі, первинна документація) повинен здійснюватись, шляхом обміну документами у паперовій формі.

 

РОЗДІЛ 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ:

  1. Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або витяг);
  • копія Статуту, рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);
  • копія РНОКПП, паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);
  • копія витягу (виписки) з реєстру платників єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у разі, якщо учасник є платником єдиного податку);
  • копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);
  • довідка про відкриття рахунку в банку;
  • копія ліцензійного (дозвільного) документу (у випадку, якщо діяльність учасника підпадає під отримання відповідних документів)

*Документи повинні бути надіслані разом з пропозицією в форматі сканованих копій (PDFфайли).

  1. Учасник зобов’язаний ознайомитись з сайтом Фонду : https://ridni.org.ua/ та партнера UNICEF, а надсилання документів за цим запрошенням розцінюється, як повне погодження з цінностями Фонду та партнера.
  2. Учасник не має жодних обставин, що можуть впливати на виконання зобов’язань, у випадку укладення договору з Фондом (в тому числі, судових спорів, арештів, претензій, тощо).

 

 

РОЗДІЛ 3. ПОДАЧА ТЕНДЕРНИХ (КОМЕРЦІЙНИХ) ПРОПОЗИЦІЙ

  1. Комерційні пропозиції надсилаються у відповідності до вимог, що вказані в Розділі 1 Запрошення.

*Учасник, за умови неможливості виконання конкретної вимоги, має право надати альтернативну пропозицію. Фонд має право розглянути таку пропозицію.

  1. Комерційні пропозиції в формі сформованих кошторисів/специфікацій надаються в форматі EXCEL на адресу електронної пошти: [email protected] з темою листа «Пропозиція на товари для індивідуальної підтримки дітей ________  ЛОТ №__». Один учасник має право брати участь у декількох лотах. Учасник повинен заповнити всі документи окремо на кожен ЛОТ.
  2. Учасник має право звернутись за роз’ясненнями за адресою ел.пошти, що вказана вище.
  3. Кінцевий термін прийому пропозицій: 22 листопада 2023 року.
  4. Дата визначення переможця: 29 листопада 2023 року.

 

 

РОЗДІЛ 4. ДЛЯ УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:

  • Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог;
  • Комерційна пропозиція в форматі кошторису/специфікації.
  • Заявка на укладення Договору з основними комерційними умовами;

 

*У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом.

**Тендер діє при наявності від однієї пропозиції.

 

РОЗДІЛ 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ

Отримані пропозиції щодо надання послуг з організації заходу будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:

  1. Відповідність послуг/товарів вимогам запрошення та додатків;
  2. Якість товару/послуг , відповідно до вимог.
  3. Згоди на укладення стандартного примірника договору Фонду.
  4. Вартість надання послуг/поставки.
  5. Досвід роботи у сфері надання послуг / поставок товарів (в тч. Співпраці з Фондом);
  6. Перевага надається виробникам, які локалізуються в зоні ведення проектної діяльності.

Пропозиції оцінюватимуться на комплексній основі (враховуватимуться вартість послуги, попередній досвід роботи).

 

РОЗДІЛ 6. ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ

  • Фонд акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає переможцю повідомлення результати проведеного тендеру.
  • За результатами проведеного тендеру, Фонд надсилає договір з додатками, що містить основні умови та вимоги цього запрошення, акцептованої комерційної пропозиції за узгодженим шаблоном.
  • Після погодження договору та додатків, Сторони обмінюються оригінальними примірниками документів, підписаними уповноваженими Сторонами.

Контакти

Коментарі

Надія Маціброда   157 днів тому   #  

Тендерна комісія прийняла рішення продовжити термін подання документів по Лотах №1, №4 і №6 до 29 грудня і 30го грудня визначення переможців.

Очікуємо ваші Комерційні пропозиції.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.