bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Результат пошуку по ключовому слову:
УФБ 

Covid-19: національна карта благодійних ініціатив

Карта благодійності 2.0. – це візуалізація благодійних ініціатив у відповідь на COVID-19, створена експертами УФБ >>>>

Вакансія ноуттейкера на конференції

УФБ шукає ноуттейкера для роботи протягом одного дня конференції. Дедлайн - 11 лютого 2020 року. >>>>

Перший PEXForum європейських філантропів

У січні 2020 представники УФБ мали честь взяти участь у роботі PEXForum*: 30 годин спільної роботи у сучасних форматах з однодумцями – представниками інфраструктурних організацій філантропії. >>>>

Безкоштовний фотосток: подарунок від УФБ усьому громадянському суспільству

Український форум благодійників з вересня по листопад проводив всеукраїнський фотоконкурс, результат якого - безкоштовний фотосток, доступний кожному. >>>>

Триває набір фотографій на фотоконкурс «Щаслива Планета»

Ви любитель чи професіонал фотомистецтва? Надсилайте фото на конкурс та отримайте можливість виграти один з чотирьох сертифікатів на 20 000 грн! >>>>

Національний рейтинг благодійників-2019: останній тиждень прийому заявок

Добігає кінця прийом заявок на Національний рейтинг благодійників-2019! >>>>

Тренінг «Як НУО може заробляти?»

Все про механізм здійснення підприємницької діяльності неприбутковими організаціями. >>>>

Національний рейтинг благодійників 2019: реєстрація добігає кінця

Національний рейтинг благодійників – професійний незалежний рейтинг благодійних організацій, які оприлюднюють свої річні податкові звіти. Рейтинг проводиться щорічно з 2013 року. Це унікальна можливість фондам заявити про себе, публічно підтвердити прозорість та підзвітність діяльності на всеукраїнському рівні. До участі запрошуються усі благодійні фонди – від невеликих до найбільших. >>>>

Як визначити прозорість благодійників

За даними Держкомстату, 18 802 благодійних організацій було зареєстровано станом на 1 серпня 2019 року. Та скільки з них реально працюють? >>>>

Ребрендинг НУО: змінити лого, щоб змінити бачення

Причини для ребредингу можуть бути різні: нове позиціонування, новий менеджер з комунікацій, злиття з іншою організацією або навпаки відгалуження, просто зміна старого логотипу, який більше нікому не подобається.  >>>>



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.