Мета проекту: надавати своєчасну та якісну інформацію широкому колу ОГС України щодо стану та потреб громад і вразливих категорій, постраждалих внаслідок конфлікту на Донбасі, використовуючи портал ГУРТ – найбільшу інформаційну мережу ОГС України.
Фінансування проекту: Фонд розвитку ЗМІ Посольства США в України
Тривалість проекту: 20 вересня 2016 р. - 20 вересня 2017 р.
Завдання проекту:
1) створити мережу із 30 суспільних репортерів із 5 областей Сходу України – Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Луганської та Харківської – й навчити відібраних суспільних журналістів професійним стандартам висвітлення соціальної проблематики в ЗМІ,
2) підготувати 540 текстових і 270 аудіо матеріалів, орієнтованих на висвітлення стану та потреб громад і вразливих категорій, постраждалих внаслідок конфлікту на Донбасі,
3) розповсюдити отриманий за час реалізації проекту досвід, ознайомивши із зібраними контентом мінімум 2 млн користувачів, в тому числі журналістів українських регіональних ЗМІ.
Заходи в рамках проекту:
1) створення на порталі ГУРТ окремої рубрики для спеціального медіа-проекту, де висвітлюватимуться стан і потреби громад і вразливих категорій, постраждалих внаслідок конфлікту на Донбасі,
2) проведення раз на 2 тижні вебінарів для 30 відібраних суспільних журналістів із 5 областей Сходу,
3) проведення трьох 2-денних воркшопів для суспільних репортерів-учасників проекту,
4) розробка онлайн-посібника для суспільних репортерів зі створення й поширення якісної суспільно корисної інформації,
5) проведення промо-кампанії з метою демонстрації результатів проекту та внеску вразливих категорій, постраждалих внаслідок конфлікту на Донбасі, у розвиток приймаючих громад у 5 обраних областях, яка включатиме в себе: виготовлення й розповсюдження в соціальних мережах вірусного відеоролика, розробку та розповсюдження серії електронних банерів, проведення 5 вуличних акцій, проведення фінальної прес-конференції.
Очікувані результати
Короткострокові результати:
- створено мережу із 30 суспільних репортерів у п’яти східних областях України, навчених професійним стандартам висвітлення соціальної проблематики в ЗМІ;
- підготовлено 540 текстових та 270 аудіо матеріалів, орієнтованих на висвітлення стану та потреб громад і вразливих категорій, постраждалих внаслідок конфлікту на Донбасі;
- розроблено онлайн-посібник для суспільних репортерів зі створення й поширення якісної суспільно корисної інформації, з яким до закінчення проекту ознайомилося щонайменше 10 000 громадян;
- проведено промо-кампанію з метою демонстрації результатів проекту та внеску вразливих категорій, постраждалих внаслідок конфлікту на Донбасі, у розвиток приймаючих громад у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській та Харківській областях, яка охопить щонайменше 1,000,000 людей;
- проведено 5 вуличних акцій у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській та Харківській областях, в яких взяло участь 1500 громадян;
- із зібраними за час реалізації проекту контентом ознайомлено 2,000,000 користувачів.
Довгострокові результати:
- підвищено загальний рівень поінформованості громадянського суспільства України стосовно стану й потреб громад і вразливих категорій, постраждалих внаслідок конфлікту на Донбасі;
- підвищено загальний рівень зацікавленості ЗМІ у висвітленні соціальної проблематики та стану й потреб громад і вразливих категорій.